January 8, 2009

noktahkan penghinaan zionist


aku telah lama lihat ia.
aku telah lama saksi ia.
ia mengubrak-abrik perasaan aku.
tapi malang & mmg malang aku x bisa lakukan sesuatu.
sesuatu yg apa2 saja yg bisa utk aku hilangkan ubrak-abrik perasaan aku.

rejim zionist yg sialan.
kau mmg pengkeji plg hina di muka bumi Allah swt.
aku tak paham apa yg kau zahirkan dr sengketa yg kau wujudkan?
apa kepuasan yg kau wujudkan di hati kau dgn kekejaman tiada noktah itu?
sudah cukup seantero dunia warwarkan tengkingan kutukan buat kau.
tapi malang & mmg malang segala hanya picisan buat kau.

di sore hari kau letupkan ceruk wilayah Palestin.
di malam hari kau taburkan peluru di dada rakyat Palestin.
itu manusia.
ya manusia itu yg berteraburan di seluruhnya wilayah akibat kekejaman kau.

anak kecil apalah dosa mereka.
anak kecil apalah daya mereka.
menggigil seluruh tubuh bahana traumatik yg melampau.
berdarah seluruh tubuh menahan kesakitan fizikal & mental.

perempuan utk dilindung.
perempuan menuntut utk dipeluk,dicium, & dibelai dgn kasih syg.
tapi kau pijak2 maruah mereka.
kau bunuh jiwa mereka dgn nafsu kau yg rakus.

*kesat air mata*

apalah dosa mereka pengkeji hina?
apalah yg kau dapat jika kau tebarkan nuklear sekali pown di jajahan tanah sekangkang kera itu?

aku di sini.
malang & mmg malang aku hanya mampu utk keluarkan kata2 sundal.
malang & mmg malang aku hanya mampu titiskan air mata aku utk lihat ia.
malang & mmg malang aku hanya mampu utk gelengkan kepala menyaksi segala.

ahhh mungkin ada sesuatu yg aku bisa lakukan.
waima,terbelek aku doa ini.
pinta kalian kita sama2 doakan.

Ya Allah,
Sesungguhnya kami meletakkan Mu di batang-batang leher musuh-musuh kami
Dan kami berlindung dengan Mu daripada kejahatan-kejahatan mereka

Ya Allah,Leburkanlah kumpulan-kumpulan mereka
Pecah belahkan dan kacau bilaukan persatuan mereka
Goncangkan pendirian mereka
Dan hantarkanlah anjing-anjing Mu kepada mereka
Wahai Tuhan yang gagah perkasa
Wahai Tuhan yang penuh raksasa
Wahai Tuhan yang bersifat murka
Ya Allah Ya Allah Ya Allah Ya Allah,
Wahai Tuhan yang menurunkan kitab
Wahai Tuhan yang mengarakkan awan
Wahai Tuhan yang menewaskan bala tentera Al-Ahzab
Kalahkan mereka kalahkan mereka
Kalahkan mereka dan menangkan kami ke atas mereka.

Bebaskan Palestin!

& baru semalam juga aku terima msg ini.
pinta kalian kita sama2 usahakan.
ayuh kalian kita musnahkan si pengkeji hina itu!
ayuh kalian kita boikot habis-habisan tali barut Israel!

- COCA COLA
- HUGGIES
- RIVER ISLAND
- MC DONALDS
- CLINIQUE
- DISNEY
- DONNA KARAN
- STARBUCKS
- GAP
- GARNIER
- PERRIER
- KOTEX
- SANEX
- JO MALONE
- LANCOME
- LIBBYS
- TCHIBO
- LOREAL
- MARKS & SPENCER
- KLEENEX
- MAYBELLINE
- NESTLE
- VITTEL
- REVLON
- WONDERBRA

semua di atas tali barut pengkeji hina itu.
semua di atas dipercayai memberi dana pada bala tentera Israel sialan.

kita harus lakukan sesuatu.
sekurang-kurangnya kita buleh lakukan sesuatu.
sekurang-kurangnya kita mulakan sesuatu.

11 comments:

IkraamTorres said...

mac donalds........=(

afy sufy. said...

hmm..
siann sama mereka kan cs..
kt xmampu utk buat papa..
cma mendoakan dari jauhh..
='(

aainachentak said...

inchek ikram:
ya selepas ini i pown x buleh lg mkn double cheese.
lebih enak buat sendiri!

cik afy:
yes syg.kita sama2 doakan!

Hazwan said...

memboikot tu aku rasa ramai yang tak boleh, bukan apa. Mereka menguasai hampir keseluruhan produk² seharian.

Tengok diri sendiri, berapa banyak barang yang buatan negara yang diboikot kau guna seharian, boleh boikot tapi agak susah la. barang substitute tak banyak,kalau ada pun kualitinya tak seberapa.

penyelesaiannya, kau jadi la

usahawan yang berjaya ye. :P

aainachentak said...

ahaa buleh2!
kalau aku jd usahawan aku nak kau jd regular customer.amacam?:D

aku akui ada beberapa label yg jd feveret aku.tp lepas neh mungkin akan fikir 2,3x sblum beli.

Buttercisco said...

idup palestin!!!..hancur israel!!!...

aainachentak said...

muga Allah swt selamatkan palestin!!

syahir suhaimi said...

mmg susah nak totally boycott brg2 ni, especially us pny... but we have to do something... we can't go to gaza n help them, so at least sacrifice something that we can do rather than sit, mad and cry for them ... still can eat at mcd tp kurang2 kn lh... jgn la bli coke, mcm xde je yg lain...

aainachentak said...

yup.setuju kau ckp!
aku akui susa nak boikot da whole label.aku cuba utk tdk beli kalau buleh.

we shud really help palestin by hook or by crook!

maira.adreanna said...

sedih gile .bile lah israel nak ranap kan .hmm same2 la kite berdoa. oh saya dah boikot coca cola !! :D

aainachentak said...

a'arrla mai kan b4 diz addict coke kan?ahah..gud mai!ada usaha utk membantu!;)
tulah bila akan ranap si bajingan itu.haish..