February 11, 2009

she loves u ya ya!

sekarang neh musim panas terik dah tiba kowt.hari2 ulang alik ke kelas aku rasa bahang yg sgt ketara x mcm biasa.kulit mengelupas, bibir mengelupas.tekak kering. hari2 kempunan mao minum air ais.di jhr neh mmglah jarang2 hujan,tapi sekali hujan dolu bah satu segamat.mujurlah aku di kl sbb masa itu cuti semester.agaknya panas semedang macam neh bila hujan mao turun?bisa aku nyanyi & gelek 360 darjah lagu memori daun pisang.lalala~ "saksikan olehmu sang hujan!" ;D isk.tiba2 aku rindu pula mao nyanyi karaoke.jom kalian karaoke jom!? hee..

.................


prolog di atas mmg tiada kaitan langsung2 pown dgn topik.aku saja-sajaan membebel oke! jgn tanya mengapa panas mcm ini bisa buat aku jadi mereng. :D *ehemm* baru2 ini kwn aku si din cmnt aku di maispes.sewius mamatos neh da lama sepi tanpa berita.masa last sem selalu saja msg aku tiap2 hari bercerita itu & ini.itu hari bila aku online, dia pown online sama. dia pown dgn semangatnya kata begini..

"u..i ada byk cter nak cter neh.u tawu i da kapel dgn perempuan yg i selalu gado tu"

aku jatuh rahang bwh.ish betul kew neh?salah baca kew?

"wuutttttttttttt?? u da kapel?! warhhh congrats!!! :D"

sewius berita neh buat aku gelak guling2.dolu dia beriya benar kata x suke, meluat, menyampah dgn perangai perempuan tu.aku usik dia selalu.

"org da suke terima jelah.mengada!"

"ahhh..xnaklah.mak suro dtg sini nak anak dia belajar bukan berchenta"

*juling mate*

"eleleyyhh..ye jew kata x suke.she loves u ya ya! :D"

& lagu the beatles berkumandang..
da rest itu is history bebeh..


waima hari ini,lagu yg sama berkumandang lagi.ahah agaknya betullah hipotesis tuh! org yg kita benci,bergado selalu itu yg akan kita syg kemudian hari.adalah dua tiga org lagi rakan aku yg senasib dgn si din tu.da jadi mcm simptom berjangkit.well..nampaknya valentine tahun ini dia x akan berseorangan mkn cokolat! errr..kalau dia mao celebratelah. *wengs*


.................


ini sesuatu yg baru aku baca dlm blog cik nard indie winkie.gila sewel blog neh mao kutuk2 Malaysia.aku da flag da tadi.kalian bacelah apa blog neh merapu: click sini. kalau buleh flag sekali sbb isu neh menyentuh sensitiviti dua negara. sewius x matang org yg buat blog neh!aish..


19 comments:

afy sufy. said...

hahhaa..
org sll gado, kt jdi suka
arap2la hipotesis itu xblaku pd sy ya csaainasyg..
huhuhuuu..
takottt

aainachentak said...

ehehe..neh mesti ada kait mengait ngan hipotesis neh kan??sile ceritakan! *wewitt* ;p

.dyanza.maya. said...

uhee gado2 pown
last last kecundang jgak !
haha ;DD
kelaka ur fwens aina !

same like me la
dyan tasuke lelaki ne
lastlast jd bf dyan jugak
akhir nye ! isk isk c(;

fithot said...

ahha. aku salu doa aku xkn benci orng yg aku benci dgn sbenci-bencinye..
sbb aku takot mende ni terjadi.. (:

Y E R N ain said...

jatuh rahang bwh??
meh jadi pasien i..

Hazwan said...

aku ada suka minah nih, tapi dia benci gila sama aku.

teori kau tak kena pun dengan kes aku.wahah.

n a r d indie winkie said...

wah..i peymes plak kat blog u. ahaks.. neway, cite kawan awak mcm normal. ada gak member, dulu beriya tak suka dgn gurl/mamat tu, tapi smpi skrg bahagia kapel. benci2 dulu, tapi kemudian jatuh cinta.

aainachentak said...

dyanza:
ngaa yeke!! ahaha tulaa mule2 sakat2,gado2.tah cnela buleh feeling pulak kan.btw congrats!!kawen jgn lupe jemput ;p

fithot:
errr kalau jadi mcm mne?heee..

yernain:
haha..bile buleh bt appoinment cik doc?;)

hazwan:
ahaa mnelah tau benci die sbb die syg ko lebey.doa2 jela mcm tu!*winks*

nard:
heee xpe aku mmg suke popularkan blogger laen!;)tulaa mmg slalu jd mcm tuh kan.x gado x besh.ngee yekew?;p

revelers said...

pergh
rahang jatuh
real beb
ahahaha

aainachentak said...

haha..bagus2!
rahang ko pown jatoh ;D

Buttercisco said...

rahang jatuh leh welding..leh kita ke bengkel welding..hehehe

aainachentak said...

ahaha adoyaii lg besh neh inchek buttercisco! sowunk nak jd doc,sowunk tukang welding.maseh2!;p

mademoiselle azieshakespeare said...

gado2 syg gitu, eheheh ;p
dats why la org kate kalo benci org jgn benci sgt, nanti jdi syg (and vice versa) ;)

eyp, cpat2 gi tgok GENG, ehehe smpat lagik pomot

aainachentak said...

yeszaa! setuju sama kamu ;)
haha okeh insyalah,sku nak sgt tgk muvie tu.tah ble bru free..haish.

btw thnx 4 following!;p

Buttercisco said...

hehehe..skali skal mau jadi doc welding..pasni wat lirik rahang ku di welding..hehehe

dhiaaalaraaalifeee said...

sukie gle gaya tulisan uu !
anyways tulisan en kamil mmg bestt !
hehee.
sukee sngtt (:

aainachentak said...

buttercisco:
HAHAHA rahangku di welding!
bagus2 bt lirik segera buleh rakam lagu pastu ;pp

dhialaralife:
thnx dear!;)
yup2.setuju! prof kamil mmg pandai main bahasa kan.die ada blog tau kan?;p

maira.adreanna said...

wuu seronok nye ade couple hahaha *gedik jew*

aainachentak said...

hahaha itulaa sonok jgk da ber'kapel'!ehemm.. :D