February 6, 2009

aku lump sum smua hutang

aku da byk kali kena tag.tapi kemalasan aku plus tader mase yg sesuai utk aku buat jadi aku bertangguh-tangguh.aku maseh ingat.tapi buat2 lupe sementara.ahah since aku ada masa terluang ini hari jadi aku tunaikan segala hutang piutang aku oke! :D


..................



tag 1 (misshetrek) :


instructions: remove one question from above and add in your personal question. make a total of 20 questions and tag 5 people

1. what's your most favourite colour?
-purple! Dari 6 taon lagi da suka :D



2. who is the most important to you?
-family & besties ;)
3. how often do you think of committing suicide?
- oladida~ mati kafirla aku kalau bunuh diri.


4. do you think you have enough confidence?
inferiority complex.isk. =.=’


5. how many babies you want?
heee 4 jadilah. :)


6. what is your favourite fruit?
red apple.


7. what is your goal for this year?
yg lama pown blom abes cash lagi! ahah :D


8. do you believe in eternity love?
- is it sound soooo bad if I do believe? *winks*

9. what is your worst experience?
-uhh..aku ingat lg aku pena jato basikal dr atas bukit (rumah mak long aku kat kg).konon2 hebat.last2 dpt petaka.sumpah aku x mao buat lagi!


10. what do you really really want now?
- cheese burger! Laparlaa..

11. what is your bad habit?
procrastinating.can’t help to lurf it! Hehe :P


12. do u have a secret crush?
-lalala..yes!


13. do you cherish every single friendship of yours?
-definitely I do! :)

14. what does flying means to you?
-agree on u dear. Freedom!


15. what do you crave for the most currently?
-car!! Oh plzz god make it happen..!!

16. are you single/relationship?
-single.mingle.prickle.


17. what are you supposed to be doing now?
err replying da msg?:D


18. what have you done to yourself to make yourself happy?
- lotsa lotsa things..


19. what did you do if you are sad?
-terjun atas katil.peluk bantal kuat2.


20. 7 person who do you want to tag?
nolaa..i don’t wanna tag anyone.maaflah I didn’t follow da rules oke oke?:D



............................


tag 2 (afy sufy) :




Sesiapa yang kena tag, tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang men'tag' dia.so here we goes.. :)

-cumel
-adik yg sgt baek hati
-peramah
-org sabah bha
-still single oke! Cepat2 msk line heee :D
-pandai woo sbb dolu study kat matrik
-camwhore
-kreatip in pixto editing
-ceria selalu
-suke budak2.ye kan?:D

Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara tentang dirinya:

-oke name peno: Aaina Dahlia Abd Rahim
-sudey 22 dis yr *mensampah*
-lahir bln july,jadi bintang aku sang ketam cancer
-anak bongsu out of 3
-abg & kakak da kawen.aku blom *ehemm*
-suka katon
-suka benda yg cumel2 :P
-suka carrot susu more than fresh orange
-suka chocolate cadbury blackforest
-suka kumpul stoking kalerful :)

At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.juge x mao tag siapa2.kalau ada yg mao buat sile2! :D

……………

Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?- definitely wallet & hp

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?-makanan yg sedap! Yummyyy~

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?-could it be la paris? :D

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?-based on ex yg dolu2 smua setahun lebey.isk.

5. Adakah anda dilamun cinta?-owh tidak!!


6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?-café uitm.hee buleh kew?:D


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?-tunas by Hlovate


8. Apakah nama penuh kamu?-sudey dinyatakan di atas :)

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?-tgk pada situasi.heee

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?-aish.x pena terpikir pulak.sowie dear!;)

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?-u know who you are! ;)


12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?-mustiiii *nak kena backhand hape org len basokan* hee tp kalau kat uma kengkadang jew :D


13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?-so many places! X buleh decide satu.. :)


14. Pelukan atau ciuman?-olala..BOTH!! :D

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.-ahaa..yg neh pown sudey dinyatakan di atas *winks* ;)

16. 8 perkara yang amat saya gilai-cheese burger
-spageti klcc
-dslr
-new hp plish!
-total make over
-kete
-rumah tepi sungai
-new clothing

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan-ooo mak kau!!


18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.-makaih.smua buku text.title panjang sgt! Huhu :)


19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.-no one : alicia keys
-ayat2 cinta : rossa
-dewa : arjuna mencari cinta
-boneca : tunjukkan aku
-nitrus : kamu
-one republic : say all I need
-the times : romantis
-nini carlina : gantengnya pacarku. ahah :D


19. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalusubjek2 yg aku amek last sem.hehe..


………....


7 CIRI-CIRI WANITA/LELAKI IDAMAN ANDA-beriman
-penyayang
-sweet in his own style
-fam dia buleh trima aku
-berpelajaran
-dpt sesuaikan diri dgn prangai aku yg x senonoh
-klakar
-setia

7 ORANG YANG ANDA PERNAH MINATI SEPANJANG HIDUPahh aku rasa aku x perlu bilang ini.pasti sudey tau jawapannya.ahah :D

7 PERASAAN SEKIRANYA KELUAR DENGAN ORANG YANG ANDA MINATI- nervous,seronok,rindu,x sabar,x nak balik lepas jumpa,lega, err jeles?

7 TEMPAT ISTIMEWA YANG INGIN DILAWATI BERSAMA PASANGAN- paris,tioman,karambrunai,sipadan,vanice,egypt,bandung

7 BARANG ISTIMEWA YANG AKAN DIHADIAHKAN KEPADA PASANGAN- tee,perfume,kasut,wallet,jam,kek,brg limited edition yg aku buat sendiri utk dia :)7 TAJUK LAGU YANG AKAN ANDA NYANYIKAN UNTUK PASANGANolalaa.apa eh? lagu yg into luvvy duvvy mood.too many.heee ;)

................


tag 3 (gadessewel) :



Directions : Once you've been tagged, you have to write a post with fifteen random things,habits or goals about you. At the end, choose ten people to be tagged, listing their names and why you chose them. Don't forget to leave a comment (''You're tagged!'') and to read your blog, you can't tag the person who tagged you.

1.gilak pada seperapuan
2.suka buat muke blur
3.suka gelak sedabak
4.melatah *sket jew oke!* :D
5.x suka bersepah
6.addict pada stoking
7.makan itu wajib
8.kalau dpt tgk tv & on9 lupe smua benda
9.suka tidow
10.suka buat benda2 yg cumel :P
11.sumtime aku boleh ignore hp da whole day
12.x pena pkai skirt time kecik.x suke.isk.
13.1st time simpan rambut pjg masa umur 12 thn
14.wajib dgr mp3 before tidow.sowie can’t help it!
15.suka menari mcm org gilak






..................






tag 4 (meyra) :



1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag.

aku telah di tag oleh cik meyra.thnx muchi2 4 da cute banner award!! ;D

10 facts about me:
-ini sudey pown aku bilang dlm tag2 di atas.refer ajelah oke?oke?heee :D

the next award goes to:
*jeng jeng jeng* aku bagi pada smua blogger kat blog list aku.congrats everybody!;)












2 comments:

Dilla Y. said...

"8 perkataan yang sering di ucapkan-ooo mak kau!!"

huhu.nampak sgt u suke melatah yunkk.. weee
:)

btw word verification kat bwh nih suh tulis "adinda"
haha. gile :)

aaina said...

hahaha..agaklaa yunk! melatah da jd tradisi da skrg *ehekss*

adinda?woa.kalau i cmnt u kompem word verification die 'kekanda'.haha :D