December 5, 2008

aku telah di'tagged' #2,3 & 4!

ahaaa..kalian telah berjaya 'tagged' aku buat kali ke-2! ciss!! memandangkan aku tidak buleh lari ke kayangan.waima, aku jawablah tag itu walaupun agak lambat.. ikut turutan masa oke. ^________^

tagged #2
yg kasi bikin aku buat ialah cik maira. ;)


Rules- Link to your tagger and post these rules on your blog.* Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.* Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.* Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog


oke..1 2 3 go!
7 fakta perihal aku:


satu- makan, makan, & makan
aku ini sebenarnya suka makan.apa2 jua aku telan asal dapat memenuhi rongga2 aku yg pinta dipenuhi.kalau duduk saja2 bergoyang kaki di rumah, tabiat makan aku jadi plus2 extra.sbb di rumah mak masak sgtlah menyelerakan hatta berlaukkan sardin sekalipown.beside, mak aku telebih rajen mao ajak si gadis ini keluar makan di mana2. *oke admit aku sudey tembam* :D

dua- ketawa, ketawa, & ketawa
ini tabiat aku yg tidak buleh diubah sama sekali.aku suka ketawa.ya aku ketawa terbahak-bahak smp jiran sebelah rumah pown buleh dengar. "aiyaaa u punya anak aaaaaa manyak hepi!! ketawa sgt besat!!" kata sak wai, jiran cinot sebelah rumah pada ibundakuh. aiyaaa sak wai u bikin gua malu! aku juga suka ketawa terlebih advance dari org laen.cth senang: aku bercerita perkara lawak, waima ofcozlaa aku ketawa kan.oke oke then kwn2 aku pown ketawa sama. *juling mata* kwn2 ketawa sbb aku ketawa,ceyh bukan sbb cerita aku lawak! okela tu kan.drp kwn aku ketawa pending.org laen sudey abes ketawa baru mao ketawa.hehe.

tiga- kawan, kawan, & kawan
well,nak dijadikan ceritera kala aku small2 dolu kan..aku & famili tgl dalam kem soldadu (bahasa ringkas: tentera daaa).abah niaga kedai runcit.sebelah kedai abah ialah kelab hoki tentera.so mostly kwn2 aku ialah abg2 & pacik2 tentera yg main hoki tu.so so aku lebih ramai kwn laki2 yg berusia dari aku.so so so sbb itulah aku lebih cepat terasa miang2 di badan. :D eh da lari topik.ya tapi fakta ini suda berubah.menginjak dewasa,aku lebih tenang berkawan sama perempuan.lebih ramai kwn perempuan.barangkali sudah jemu pada laki2 dewasa. *amboi statement!*

empat - etnik, irama, & malaya
jangan panik! *buat hape pulak kalian nak panik?* haish.sebenarnya lah.kan kan.aku suka amat dengar sama muzika irama malaya.zapin & dangdut.kan sudey bilang kalian akan panik! hehe.. jgn teruja kalau aku bilang aku bole gelek2 360 darjah bila dgr lagu dangdut.ahh asyik2! tapi kalau zapin aku tak pandailah mao bukak langkah.sempat belajar sikit saja di UiTM jhr.hatta berangan saja menari zapin. :)

lima - mao, mao, & mao
kalau aku mao satu2 barang atau dua atau lebih,aku jenis yg maokan ia dalam kadar yg segera.fast & furiouslah bak org bilang.yekew? sewius ini,kehendak aku sama besar dgn klcc.sbb itu kalau kehendak aku maokan baju,petang atau esoknya aku akan pergi shopping.selalunya sorunk2 saja pergi beli sbb takot kena marah sama mak & abah.heee.. pasti kasihan sama suami aku nanti kan.haish.

enam - meow, meow, & meow
hakiki, bukan fantasi.aku lebih pandai memanjakan kucing dari memanjakan anak2 kecil.kalau aku lihat kucing & baby sebelah menyebelah, aku terus cekup itu kucing.haha kuang asam boi aku ini! sbb aku ini anak bongsu.aku tak ada adik ofcoz.masa kecil2 dolu rumah mmg penuh keturunan kucing pembaka aku,kentoi namanya.waima aku suda anggap anak cucu cicit kentoi mcm adik aku.aku pown bilang aku ini kakak mereka. ahhh rindunya sama mereka! suda lama tiada kucing di rumah.hmm..

tujuh - hp, hp, owh hp
haha ini aku pasti inchek buttercisco suda dpt mengagak bukan?:) aku tiada hp yg canggih manggih.sewius buta teknologi.bilanglah model apa yg keluar aku juga tidak tahu & tak ambil tahu.hp sekarang pown aku tak tahu model apa tapi yg pasti cuma buleh hantar sms & call saja.



...............

tagged #3
tukang kasi aku bikin ialah cik afy. ;)


1. Do u think you're hot?

ooo yes i am! hot hot chicken shit (hangat2 tahi ayam) saja. :D



2. Upload your favourite picture of you.

3. Why do u like dat picture?
juz for one reason.da surrounding is mesmerize! ;)
cahaya itu buat hati aku riang ria.suka suka.

4. When the last time you ate pizza?
last 2 weeks perhaps? can't rememba.my abg bwk blk.yummy!:)

5. The last song you listened to?
korean song: OST my girl.

6. What are you doing now beside this?
dengar muzika dari mp3.

7. What name would you prefer besides yours?
dolu aku fikir kenapa mak & abah beri nama bunga sama aku.aaina dahlia.ngee..
tapi sekarang aku rasa nama aku oke hape.buat apa mao nama laen kan afy!;)




................

tagged #4
yang kasi bikin aku buat ialah inchek buttercisco. ;)

RULE #1 : People who have been tagged must write their answers on their blogs and replace any 1 questions that they dislike with a new question formulated by themselves.

RULE #2 : Tag 5 people to do this quiz and those who are tagged cannot refuse. These people must state who they were tagged by and cannot tag the person whom they were tagged by and continue this game by sending it to other people.


owh sungguh banyak soalan perlu dijawab.berusaha! :)


1. If your lover betrayed you, what will your reaction be?
*senyum sinis* aku menanges.aku jumpa sang kekaseh, lalu aku tanyakan benar atau tidak.waima, terpulanglah pada jawapan sang kekaseh.

2. Do you like tags?
mula2 teruja.tiba2 dpt 3 tag sekali.mmg pening mao jwb.haha.jadi rasa biasa2 saja.

3. If you can have a dream to come true, what would it be?
jumpa sama jejaka & menikahi dia.happily eva after. *klise*

4. Whose butt would you like to kick?
HAHAHA..George W.Bush! hell yes!

5. What would you do with a billion dollars?
*omigosh* aku bisa buat berbillion perkara.memenuhi kehendak aku yg pelbagai.contoh: beli rumah anggun.panggil eric buat deco.beli kereta anggun.drive keliling dunia.buleh kew?heee..

6. Will you fall in love with your bestfriend?
taderhal.kalau dia lelaki tulen! haha..

7. Which is more blessed, loving someone or being loved by someone?
definitely being luv by someone! :) rasa itu bisa buat diri hanyut ke lembah asing.beside it's better to be dat way.
a lot more better..

8. Are you gorgeuos?
tak langsung.

9. If the person you secretly like is already attached, what would you do?
bilang sama dia."hey, kau jagalah sang kekasihmu baek2! aku suka lihat kau bahagia"

10. What do you pray each day for your loved one?
kebahagian dunia & akhirat.moga2 semua kita diampunkan dosa.amin..

11. What takes you down the fastest?
apa2 saja ceritera sedih.aku bisa nanges kalau lihat org laen nanges.over sensitif barangkali. ;)

*12. What are you addicted at?
telivison.internet.choco.muzika.shopping?ngeeee..

13. Why do you think you are so tensed up..no matter at the office..or at home or in your toilet??
lambat.aku x keruan utk menunggu.

14. What kind of person do you think the person who tagged you is?
ahhh..a gud2 blogging fren.pengkomen plg rajin! hehe..

15. Would you rather be single and rich or married but poor?
yaiya..cud it be rich & married fellas? it's more delicious!

16. Who would you like to see the moment you wake up?
parent so far.future mao sgt2 tgk my beloved hubby.yehaaa! :D

17. What’s the character must have in your partner?
ini aku sudah bilang pada tagged #1. ;)

18. If you fall in love with two people simultaneously, who would you pick?
naaaa'ahhhh..won't pick any of them! flirting saja sama keduanya smp jumpa jejaka tiga.hahaha.. *giler keji*

19. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing the someone has done?
forgive yes.forget neva.

20. Do you prefer being single or having a relationship?
olaadida..for now, being single is da only choice i have.thnx! =)

21. Would you leave your family behind just to chase your dreams?
why wud i do dat? neva! fam is everytin oke!



p/s: maaf kalian!! aku tak benar2 follow pada rules yg ditetapkan.malas sudey mao tag org laen sahaya tiada siapa yg aku bisa tag pown kan.itu saja aku suakan ya.kalian tak akan saman aku kan? haha.. :D

6 comments:

Buttercisco said...

jom geng..kita saman sama dia..hehehe..

tag from buttercisco >>> no 14 tu cam kena je character tu??..hehehe

anyway tq sebab u dapat gak menjawab semo tagged dari rakan rakan yg lain..baru la tau u ni pun kuat makan..sama la kita..hehehe

afy sufy. said...

cs aaina sygg!!
hahahaa..
anda d saman!!
anda dikehendaki memberi saya 1 tshet bima scara pcuma okehh..
hahhaaaa..

aaina said...

inchek buttercisco:
hahaha jgnlaa saman!! duit tader nak bayar saman neh.. :D

ngehee..betot 100%,i suke mkn.asyek mkn je hidup kat uma! :D
thnx 2 u too sbb mengetagged ya!hee..

cik afy:
owh tidakkkk!!! hahaha neh da jadi peras ugut neh mao tee bima. :D

Maira Adreanna said...

wohooo byk info diketahuii :)

aaina said...

thnx utk tag cik maira oke!:D

Buttercisco said...

ur welcome :)..