April 6, 2009

sewius aku benci biawak!!

rumah aku sekarang da jadi mcm zoo.
biawak sebesar alam, bukan sekor aku rasa satu famili biawak da bermaustautin kat sini.
waima, kami tadi berkeputusan menelefon inchek bomba.
terima kaseh pada mereka.
dlm masa 5 min datang menyerbu rumah melakukan operasi membanteras biawak durjana.
hailaaaa... malangnya si bapak & mak biawak x dpt ditangkap!
tau x aku da menjerit 44x hari neh! =.='
yg dpt tangkap anak dia yg kecik jew.

ya ampun..
elok jew bomba da balik.
sekarang mak biawak buleh bertenggek atas dinding bilik mandi.
gaya aci lepaklaa konon.
hey biawak kau ingat kau lawa kew aku nak tgk muka kau hari2 kat bilik mandi aku.
kau ingat best kew maen chak2 aci sembunyi dgn aku..
isk..
saket jantung!
sewius aku benci biawak!!

16 comments:

IkraamTorres said...

mmg patut la membenci biawak..sape plak yang nak menyintai biawak...hakhak....

joker39 said...

gile ghetto dowh..biawak siap...haha

peAnut said...

wahaha..kelakar2..
en.biawak mmg sialan sungguhh..hoho

Sara Musfira said...

Takutnya.

afy sufy. said...

adeii cs
seramm
hati-hati dengan biawak.
;D

Ikemal said...

dulu blakang umah aku pun ad biawak ia selalu makan telur ayam aku.

aainachentak said...

ikram:
eh ada2!
pacik yg jge biawak kat zoo tu.
hehe ;p

joker39:
siap!
nah aku panggang bg ko mkn nak?:P

peanut:
betot3!
mensampah aku.huh..

sara:
aku da saket jantung sbb takut terlampau.aishh..

afy:
thnx afy!
itulaa..giler seram.

ikemal:
worhh dasat..
uma aku ada ayam berkeliaran!

Para Jamaludin said...

biawak? tanak tanya pulak cicak kat hostel neh..besar cm biawak..suka partay cirit kat bilik beta..murka neh murka..! hoh!

Eerie Liuvyx said...

patot tangkap jual kat org india
msti drg ske mkn
hahahah

aainachentak said...

para:
ngee cicak kau samalah mcm biawak rumah aku.besar gedabak!

eerie:
hahaha org india mkn kew?
isk.geli geleman aku..

Wexeeda said...

uish, ak jmpe cicak pn dah kabut dah. inikan 1family biawak.... huhuhuhu mmg tak aman ak... huhuhuhu

cicak suke ngn ak, asyik nak jatuh kat ak je, naseb baek ak terer mengelak. klu biawak, gerenti ak dah menangih dah..huhuhu

p/s sye takut ngn citer biawak kamu, cik aaina uhhu
p/s baru je ngah taip comment. kumbang melompat ke peha sye... aiyoooooo hehe

aainachentak said...

sewius takut cik waheed oiiii!!!
smp skrg aku msk bilik air jengah2 dolu.dgr bunyi dia merayap atas bumbung trus aku cabut lari! =.='

Para Jamaludin said...

ntah2 dia dtg tuntut balik apa yg pnah jd hak milik dia dulu kot(mistik neh)

mana tau sebelum umah kamu berdiri megah, sebenarnya dia plan nk buat rumah kat situ..kan? kan?

biawak tu mesej smlm,gtaw. lalala~

fithot said...

haha. saba jela..
sy benci nyamuk ;p

aainachentak said...

para:
haha..dasat para.kau msg ngan biawak uma aku.isk buleh x ko gtau die suro die bt umah tmt laen.aku x suke wei..hehoo :D

fithot:
sabar2 ..

.dyanza.maya. said...

oh biawak !
sumpah geli gegile sayang~
halau dye lekas !
iskk semak sgtsgt ;D