April 12, 2009

chentaku tertinggal pada si kembang pinky


lagu dewa berkumandang..
"duhai kekasehku ..
chentaku tertinggal di Malaysia "

lalu sayang2ku sekalian ..
chentaku turut tertinggal pada si kembang pinky ;D
harap maklum.
tajuk entri kali ini mmg sgt menggewdickkan diri aku.
ini pertama kali aku mao mendedahkan diri aku memakai si kembang pinky.
pink? blausy?
oke.. aku akui ini sudah jadi agak banyak sedikit gurlish.. (apakah ayat aku?)
*euuww* which is i hate to do.
but i did! hehooo..



aku kini berasa sgt heaven ;)
again..m home!
study week seminggu oke.niat asal x mao balik.memandangkan semua pown beria-ia balik ke kg halaman jadi aku ikut tidak buleh menahan kata hati utk balik juga.kalian usahlah menyalahkan diri aku.salahkan housemate aku sekalian jelatanya.mereka yg memaksa aku! errr..pada housemate yg membaca ini bloggy sile jgn halau aku keluar rumah no. 15A ke rumah 15B.aku tao 15B ramai jejaka hawt a.k.a inchek *ehemm ehemm* (maaf terpaksa disensoredkan)

pulang ke rumah tujuannya utk menghiburkan hati aku yg lara.terlalu byk stress di uitm. (aku sewius neh!) waima menjelang final yg bakal tiba, aku berkeputusan berjalan2 membeli brg sedikit & menemui wajah kwn2 yg disayangi.sob3..malangnya mereka terlalu bz.aku hanya ketemu sama ex-ruumyku cik azie adyda yg jelita *winks* ;) & bf beliau inchek hissan.

pemergian aku mulanya di klcc.aku menunggu dgn sabar kedatangan mereka berdua walaupown perut da berbunyi lagu scremo.utk hilangkan "perasaan" itu hatta aku pergi ke kinokuniya.tempat wajibul gunnah sbb kinokuniya best.xda sebab laen.sambil belek buku, "apakata snap bang bang pixto?" berkatalah aku dlm hati.. hasilnya aku dapatlah snap2 si kembang pinkyku.ahaa dgn niat utk tunjukkan betapa aku khusyuk membaca sebenarnya. *ehemm* hasilan pixto yg tidak kemas dari aku jadilah seperti di atas utk tatapan kalian para blogger yg dikasehkan oleh aku. ;D



setelah lamanya aku menunggu rupanya azie stuck dlm train ktm.perhatian..aku mmg benci gler naik ktm! sebabnya x perlu dijelaskan, kalian pasti tau kenapa kan? how i wish i have my own car rite now. =.=' waima x jadi ketemu di klcc berpindah pula ke mid.titik pertemuan di kl sentral.aaaa mmg windu gler sama azie!!! kami makan2.kami jalan2 cari pasal.i bought my stuff.
she's lookin 4 her dress.tawaf satu mid then aku balik rumah.curfew sebelum maghrib oke.tapi terlajak kul 8pm bwu smp umah.pastilah abah aku membising & aku pura2 tdk dengar.terima kaseh pada mak yg membela anaknya ini.heee..
enough of the seperapuan.
next entri aku akan cuba jadi lebih sewius.
neuron otak aku sekarang hanya fikir utk bermain-main.
:)


12 comments:

YobSumO said...

cantik skirt kamu walaupn ia sgt girlish... hehe...

nasib baik ayah kamu tidak merotan kamu pulang lambat hehe...

kalo kamu boring2 dan mhu jln2 di kl ajak2 la tman blogger kmu yg free dan kebosanan spt aku... haha

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.saye tabley pakai skirt labuh
.nnti nmpak sgt katik~ :P
.so saye suke pkai skirt pndek or 3quater jer :D

afy sufy. said...

wewittt
sungguh ayu seyhh
pink2 lagik
cs dh pndai pkai shawls
whee

peAnut said...

ohhh..soooo sweettttt!!!
pinky skirt??ngee~..
ak xpnh pakai 1 skirt pOwn..
ak pendekkkssss...wuuu~
btw,
so girly2 haa u..hehe

aainachentak said...

syahir:
haha itulah.
naseb baek abah aku xda rotan di rumah! ngeee

woa.kewl2.aku mmg ada ajak kwn blogger aku tp dia tapat dtg.so nt tyme aku perlu ajak kau lah! ahah *winks*;)

intan:
aku pown sgt katik sbnrnya!
ahah tp aku pkai saja.
belasahlah!:)

afy:
ayu?NEVER!!
ahaha..

peanut:
aku gurly utk pertama kali neh. :D
*muka sudah memerah*
eh tapi aku nmpk kau tggilah babe!
dlm pixtolah ;)

zaidharis said...

gurl,
gud luck ntuk exam,
aku sentiasa mendoakan kejayaan,
gudluck!!

*nice si kembang pinky

I Z M I R said...

ainaa,
cantek skirt..
u balik sket pun xajk ek.. huhuhu..

Sara Musfira said...

Bestnya kamu :)

n a r d indie winkie said...

besela tu. makin tua kena makin girlish. ahaks. perlukah??
neway nice skirt. i wish to have one. oh ya.. good luck final!!

aainachentak said...

zaidharis:
thnx kamOo!
chaiyokk ;p

izmir:
ngee..x buleh ajak u.
nt gf u mara oke ;)

sara:
nt kite ngedate bedua mao?;)

nard:
haha yekew?
depend pada org barangkali kan.
*nah aku bg kau satu!* ;p

thnx babe!
u too gud luck aite!;)

dayatkuu said...

bucuuk~!

sowiz daku tak bley kuar itu hari..

daku bz dgn proposal presentation..

yg akhirny daku dhentam dgn lecturer tp xde la trok mne..

tp daku ske sb sme lecturer memuji bj daku santek..

full marks d ctu utk appearance..

ahahahaa~

gewdick~!..lariiiiii~ ;p

.dyanza.maya. said...

oh pinkypinky
tampak ayu tp dyan tasuke sgt pinky hee ;DD even pink tuh sesuaai untuk gurl kan sayang ? kamu pndai bermain katala syang sumpahh dyan suke !mwahhmwahh !