April 12, 2009

bilang saja hari2 yg berlalu

satu kata yg amat besar bagi aku sekarang.
mcm kiamat kerana aku ini amat mengecil di sebut-sebutnya.
final exam sudah tersedia utk dilalu jalan itu.
langkah saja yg belum.
aku lalu membilang hari2 yg berlalu mcm anak kecil membilang bilangan gula2 yg dibeli di kedai Ah Keong.
ahhh..kalian doakan aku ya!:)

& juga barangkali aku tidak bisa update selalu lagi bloggy ini.
utk kesekian kalinya.
bisa kalian tunggu aku?
x mao?
oke.x apa..
*rajuk munchung sedepa*


...............







hey hey..
tiga venus telah berjanji setia!
akhirnya bintang jatuh bisa lagi bersama menongkah melodinya yg x hapus.
kali ini coretannya lebih menarik kerana bukan satu, bukan dua, tapi tiga. ;)
aishh..tapi aku ini terjelepuk di antara dua hati.
satu hati kata, aku harus hadir pada majlis nikah ex-rumate aku di kedah.
satu hati lain kata, aku terus mungkin x akan lagi temui 3 venus di kehadapan.
itulah.
aku kurang gemar memilih.
jadi bagaimana ya kalian?

15 comments:

joker39 said...

aku nak tgk wani ardy
blanje aku
hahahah

aainachentak said...

ehemm wani ardy?
hahaha mao aku blanje ko tggu 10 taun lg :D

afy sufy. said...

kedah?
hmm
sila2 dtg lawat sy
yeayyy
cs pn xdpt pg

Eerie Liuvyx said...

kiter jumpa disana!
sudah buka ke dia punya tempahan?

Para Jamaludin said...

x dpt attend 3 venus..waaa...
sekarang aku lagi di penang..
huhu..takpe2..mak aku pun venus pe..
lalala~

zaidharis said...

papepon,
gud luck ntok exam.

Sara Musfira said...

Good luck for you exam and harap ketemu di malam bintang jatuh nanti ya?heeee.

:)

aainachentak said...

thnx kalian!! doa2kan utk aku oke ;D

harap2 jumpa di bintang jatuh..itu pown kalau aku bisa pergi! ahah
;)

n a r d indie winkie said...

good luck cik aina. hehe.. neway, i think u should go to nikah rumet. insyaAllah ada rezeki pasti dpt jumpe itu 3 venus ya.

dayatkuu said...

aainakuu~

gudLak n ol d beSt utk exam yer..

aku bnci exaaammm~!

huhuu~


p/s: daku tgal lg 3 paper..2 paper yg lpas hampeh nk mti..haih~

lusia said...

Hi Friends,Very nice blog here.My blog walking with sharing a good information.
Earn Money Through Adsense/
Business Studies/
New Softwares

si nisha said...

ikut kata hati yang waras dan paksinya adil saksama~ lalala

=)

aainachentak said...

thnx kalian!
huhu itulah aku akan kedah kemnkinan besar ;)

lusia&si nisha..
thnx 4 viewing my bloggy ya!;D

.dyanza.maya. said...

sayang dyan jugak rindu nak mengupdate segalanya ;) tapi masa tak mngizinkan . gudluck exam taw!
sgtsgt rindu dgn entry kamu yg sentiasa dyan singgahi membce nye takpernahh jemu yes i'm serious ;)

misshetrek said...

dear.
3 venus!!
kite boleh jumpe.
;)