October 20, 2008

bila tugas aku mao selesai?cepatlaahh!

prolog:
maaf kalian! ini saja mampu aku suakan buat masa ini.kalam aku tidak buleh meriwatkan kisahnya.bukan tidak mahu.aku benar sibuk kebelakangan ini.hampir pada final exam,maken ligat waktu mengejar.terkontang-kanting.ahhh sialan! maaf sekali lagi.


.................
pertengahan:
aku maken kuat makan.moody & tension.jadi jiwa aku fikir yg tidak tidak patutnya.
aku ini benar gilak.owh aku suka.terima kaseh.


..................
akan ada byk perkara yg berlaku dalam sehari dua lagi.akan aku kabarkan di entri akan datang.
tunggu ya kalian! ^____^


...................
epilog:
tugas sudah memanggil.pukul 2.29 pagi.jadi aku tak akan lena di perbaringan.hanya melihat.
msg sudah masuk.*oke aku mengerti!*
pergi dulu.susul kemudian.

10 comments:

Wexeeda said...

Final datang lagi...
ak bkan diriku,
jiwa tak tenteram,
akal ilang pertimbangn,
perut lagak kosong mintak diisi,
yg binasa??? ak jugak uhuhuhu

p/s ak pn kabut tak tntu psal.. huhu

Aaina said...

benarlah wahai teman..
kita serupa!
final buat kita jadi nanar.
haha..

IkraamTorres said...

gud luck for ur final xm...bukan susah pun kan...=P

Buttercisco said...

tenangkan la pikiran mu wahai sahabatku yg comel..jgn la meletakkan ceritera yg sedih dalam diari mu itu..hanya yg mampu ku doakan semoga kamu sentiasa ceria walaupun dlm keadaan yg begitu banyak rintangan :)...

anyway gambar dlm post majlis raya tu sebenarnya saya amik dari member..member tu mmg photographer..so saya amik gambar tu dari dia..tu yg saya letak kat dlm post tersebut...

tq coz comment :)..

pari-pari said...

waahh..finalll
i mencikkk i mencikkk
huhu

eyh yunkk. abes final nnti kite hang out nk?
:) wahhh! dah cter apasal abes final da.haha. if ade event kite pegi oke? :)

aainachentak said...

inchek ikram:
terima kaseh!!^^
susaaaaa taw saper ckp senang.
heee..

inchek buttercisco:
buat masa terdekat mmg mcm neh.mereng sekejap.huhuh..
wahai sahabatku yg juge cumel terima kaseh kerna concern.;)

owh!yekew..lawalaa piccie die amek.
sukeeee!
nt letakla byk2 k. :D

cik pari2:
putus fius final kan!
(juling mate) huhu..
ahhh hang out?jomm!jomm! kite serbu gig.ngeeee.. :D

afy said...

hahaa.. csaaina.. relax2.. tp mmg tensyen kn dkt2 exam ni.. smua msalah brebut2 nk timbull.. adeyhh.. kpala pn pusing2 =)
gud luck dearr =)

aainachentak said...

adek afy cyg:
thnx hunn..
tulaa kan!
nak final mcm2 jadi.
insyalah doakn akak k.
gud luck ande juge!:D

maira.adreanna said...

bercekal dengan kesibukan itu ,oke?

urus masa ngn baek.

kalau tidak merasa sibuk, mana mungkin kita hargai waktu lapang, bukan?

:)

aainachentak said...

trimas wahai maira!
haha..ya..
perlu lebey hargai masa skrg kan.^^