September 27, 2008

tiada tajuk

kalam ini aku tules sementelahan aku raser kepenatan yang tiada batasannya.kejar itu dan ini.aku bukan player.aku x suka.terima kaseh pada diri.ini salah aku.pasti.hanya dalam satu minggu.ya SATU! aku punya 2 assignment besar.tak tidur.langkah dan hayun.bila masa present aku jadi buntu.nanti yang lain.waima apa ini??sakitnya hati! hari akhir.aku mao ulangkaji.esok ada test.hari itu.ya HARI ITU! aku dapat tahu.bunyinya begini kalian...

"SILA HANTAR MAJOR REPORT HARI ESOK!!!"

jika kalian jadi aku?akan apa jadinya?aku gagahkan juga.diri ingin marah dunia.tapi tidak.mungkin ya.entahlah.malam itu.ini yang aku tules.bunyinya begini kalian...


sungguhlaa.
aku sangat penat.
mao pejam.
*tahan*
*tahan*
tak bole nak senyum.
jangan pandang aku.
*kena senyum*
*fake*
tak mao cakap.
*kena layan mereke cakap*
*fake*
da tak laratla weh.
*tahan*
*tahan*
on mp3.
lagu DEWA.
lagu HUJAN.
*tahan*
*tahan*
ikat rambut tocang dua.
minum coco panas.
*huff*

No comments: