December 8, 2009

minta pertolongan kalian

aku mao mulakan entri..

*peno bersemangat*

damn! otak sudah jamn.

*sekarang semangat suda melebur* T.T

macam2 dalam kepala.tulah aku da pesan diri sendiri tadi, sila jangan baca apa2 entri dari blog orang lain.unfortunately (matsaleh kate) entri2 bermutu dari kalian smua seolahnya sedang menggamit aku yang dari jao ini untuk terbaca.owh kononlah kan!sila kalian maafkan kesilapan bodoh aku ini ya! T.T

disebabkan dlm entri lalu, aku katakan masa aku terlalu tidak berharga.maka penyakit "inferiority boredom" > oke-wut-da-hell-is-dat? "rendah diri lalu kebuhsanan"? hmm.. =.='
apa2 sajalah..
sebenarnya disebabkan masa yg terlalu banyak terluang & aku sendiri berhajat untuk menukar ruang abstrak jingga menjadi lebih cumel sedikit dari biasa biasanya, waima terhasil yang sekarang ini.harapnya ruang ini bisa buatkan kalian tiba2 tersungging senyuman di bibir & tidaklah akan mengerut atau memegang atau memicit kepala bersebabkan tiada memahami ayat2 tolol aku di sini.terima kaseh bersebabkan maseh lagi sudi walaupown hanya menjengah seketika.tidak apa.teruskan usaha oke? *kenyit mata sekali* ;)



p/s: aku mao isikan slot twitter di sini. dah buat tapi x menjadi. keluar pelbagai ayat mengelirukan dari org lain yg aku pown xtau siapa.hatta bukanlah namanya aku yg ber"tweet-tweet". sesiapa dari kalian bole membantu? :)

9 comments:

Unknown said...

okeh lah ni, kira macam update luahkan perasaan. haha.

aaina said...

eh heloo kamOo!:)

aritu try bkk blog,link da xda. ingatkan kamOo xkan singgah suda sini.huhu.

Shafinaz Arshad said...

wah3~lamenyeeeeee menyepi..
glad u're back bebeh =))

aaina said...

babeee!!

haha.tula melayan sepi sendiri.
(gler poyo ayat)

Unknown said...

aaina! aku bertukar link la! kalau kamu tunggu update dr dashboard silalah unfollow kemudian follow aku balik sbb sbb dia takkan update yg lama punya :)

Sara Musfira said...

tarik nafas, hembus pelan2.

aaina said...

tarek nafas..

hembus pelan2 :)

Dyan Myiaa said...

omg syg ayatayat kamu aku kagum bangat ;) teruskan usaha gigihmu .

aaina said...

thnx dyan!;)