July 25, 2008

Di siNi muLanYa..


aku kira ini mulanya.

lama kepingin membuat bloggy,lama ingin mulakan sesuatu yang baru.

di sini mulanya..


oOoladida! secara jujur aku x pernah spill anytin through n through apa-apa sahaja pasal aku. dan aku sendiri x pena raser nak menules semule.afta those painfull incident dat i so called as 'lullaby intoxicated' sewius ckp aku mmg xnak.dan tibe-tibenyer i get inspired by 2 person.she n she.mai n Hlovate.them make me feel writing is heaven! so like a + + remix in my stomach,aku gatal-gatal so aku menules contengan dlm ketas A4 sehelai. ;) da credit is still to them! a big big thnx 4 making me havin my 'world' again.x menules ibaratnye aku hilang sesuatu.walaupun hanya penules picisan jalanan.*wengs! ;)

since diz is edisi terjemahan semula, kat atas adalah sesuatu dat i'd wrote selama beberapa ketika..

4 comments:

Maira Adreanna said...

gudgud .terus ber blog ya sayang. thnks for the credit :D kamu punya bhs yg endah. mmg patot teruskan menulis oke ? love you :D

aaina said...

a lotsa thnx mai syg!! insyalah akan truskan.. love u too! :)

Wexeeda said...

lalolalaoalaolilailalolalal

lme xcontact hang... srius segan rse dri ini.... ooppssss... hehehehehe

aaina said...

wexeeda??
omigOsh cik waheed!!!
gilak lme x bersua..
hahah ape segan2 neh babe..
aku yg segan ngan ank.. :)